5 نشانه ای که دروغگو را لو می دهد
به وبلاگ من خوش آمدید

5 نشانه که دروغگو را لو می دهد

 

استرس و عرق کردن

شناخته ترین نشانه هایی که می تواند یک فرد دروغگو را لو بدهد ، عرق کردن و استرس اوست . زمانی که ما دروغ می گوییم همیشه می ترسیم لو برویم . به همین دلیل دچار استرس می شویم و استرس با افزایش ضربان قلب و عرق کردن همراه است .اما این موضوع در رابطه با همه ی مردم صادق نیست . برخی از افراد به دروغگویی عادت دارند و دچار استرس نمی شوند!

صدای خیلی زیر یا خیلی بم است

روان شناسان معتقدند که صدا بهترین روش برای شناسایی دروغگو است .چرا؟ در واقع این وا نیستیم که صدارا کنترل می کنیم .مغز بر اساس احساساتی که ما داریم آن را به شکل اتو ماتیک تنظیم می کند . وقتی دروغ می کوییم ، می ترسیم رسوا شویم . بههمین علتمعمولا تن صدا تغییر می کند و خیلی زیر یا خیلی بم می شود

3 ـ سخنان ضد و نقیض

دروغگو ها به دلیل ترس از رسوا و شرمگین شدن تعادل احساسی درستی نداشته و حتی حرف های کو پیش ضد و نقیض است . برای آنکه مطمئن شویم یک فرد دروغ می گوید از او بخواهید دقیقاً حرفی را که در یک موقعیت خاص زده برای شما در مواقع مختلف تکرار کند . حتی سوالات متفاوت و مداوم در مورد همان مسئله می تواند ثبات فکری دروغگو را به هم بریزد .

میمیک های غیر معمول

پلک زدن مداوم ، مالیدن پلک ، نگاه های مبهم ... همگی اینها نشانه میمیک صورت یک فرد حین دروغ گفتن باشد . صورت، دقیقاً احساساتی را که داریم نشان می دهد و کنترل عمقی آنها کمی سخت است . اگر فردی میمیک غیر طبیعی و غیر معمول دارد حین صحبت با شما دچار تیک خاصی مانند مالیدن پلک می شود ، می توانید به حرف های او شک کنید .

 

5ـ ژست های مخصوص

سرفه کردن درون مشت ، بالا بردن دیت روی سر و عقب بردا بالا تنه موقع حرف زدن از جمله ژست های آدم های دروغگو است و البته باید مراقب هم بود . برخیدروغگو ها برای آنکه احساسات شان نمایان نشود حین حرف زدن کاملا خنثی عمل می کنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 1039
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1